DJ NATTの洋楽和訳

クラブヒットの洋楽和訳

WAP feat, Megan Thee Stalion / Cardi B 歌詞 和訳 日本語訳

f:id:djnatt:20220330134434j:plain

 

youtu.be

 

もう説明不要の、2020年特大クラブヒットのこの曲。
2020年はMeganを筆頭に女性ラッパーが凄く勢いあった様に感じたのは僕だけでしょうか。
WAPは長い期間Billbordで1位だったんだけど、こんな凄い(エロい)歌詞がNO.1になるのもアメリカの面白いところ。初めて聴いた時、リリックが凄くて笑っちゃった。
それでは早速!!

 

[Intro: Cardi B, Al "T" McLaran & Megan Thee Stallion]

Whores in this house
この家にいるビッチたち

There's some whores in this house
この家にビッチたちがいる

There's some whores in this house
この家にビッチたちがいる

There's some whores in this house (Hol' up)
この家にビッチたちがいる

I said certified freak, seven days a week
私はみんなが認めるイカれた女って言ったでしょ、四六時中

Wet-ass pussy, make that pullout game weak, woo (Ah)
濡れてるアソコ、すぐにイカせちゃう

[Chorus: Cardi B]

Yeah, yeah, yeah, yeah
イエー、イエー、イエー、イエー

Yeah, you fuckin' with some wet-ass pussy
あなたは濡れてるアソコに入れてるの

Bring a bucket and a mop for this wet-ass pussy
このびしょ濡れのアソコのためにバケツとモップを持ってきて

Give me everything you got for this wet-ass pussy
このびしょ濡れのアソコにあなたが持ってるもの全て私にちょうだい

[Verse 1: Cardi B & Megan Thee Stallion]

Beat it up, nigga, catch a charge
激しく突いて

Extra large and extra hard
特大サイズで超ハード

Put this pussy right in your face
あなたの顔にアソコをもってくから

Swipe your nose like a credit card
クレジットカードをきるみたいに鼻でこすって

Hop on top, I wanna ride
わたしが上に乗りたい

I do a kegel while it's inside
中に入れてる間ケゲルポーズするわ

Spit in my mouth, look in my eyes
私の口に唾吐いて、私を見つめて

This pussy is wet, come take a dive
アソコを濡れさせて

Tie me up like I'm surprised
私がドキッとしちゃうくらい縛りあげて

Let's roleplay, I'll wear a disguise
試してみよう、私仮装するわ

I want you to park that big Mack truck right in this little garage
私の小さいアソコにあなたの特大サイズのを入れて欲しい

Make it cream, make me scream out in public, make a scene
とろけさせて、公共の場で私に喘がせて、大騒ぎさせて

I don't cook, I don't clean
私は料理もしないし、掃除もしない

But let me tell you how I got this ring (Ayy, ayy)
でも言わせて、どうやってこのリングを手にいれたか

[Verse 2: Megan Thee Stallion]

Gobble me, swallow me, drip down the side of me (Yeah)
私を食べて、飲み込んで、横に出して

Quick, jump out 'fore you let it get inside of me (Yeah)
早く、中だしする前に外に出して

I tell him where to put it, never tell him where I'm 'bout to be (Huh)
彼にそれをどこに出すか教えるの、でも絶対私がどこに居ようとしてるかは教えない

I'll run down on him 'fore I have a nigga runnin' me (Pow, pow, pow)
男が私に駆け寄ってくる前にこっちから彼の方に駆け寄るわ

Talk your shit, bite your lip (Yeah)
おしゃべりして、あなたの唇をかむの

Ask for a car while you ride that dick (While you ride that dick)
あなたが男の上に乗ってる間に車を呼びな

You really ain't never gotta fuck him for a thang (Yeah)
あなたはまじで彼とやる必要はない

He already made his mind up 'fore he came (Ayy, ah)
彼はもう来る前から決心しちゃってるの

Now get your boots and your coat for this wet-ass pussy (Ah, ah, ah)
今ブーツとコートを持って出て行きな

He bought a phone just for pictures of this wet-ass pussy (Click, click, click)
彼はこの濡れたアソコの写真のためだけに携帯を買ったの

Paid my tuition just to kiss me on this wet-ass pussy (Mwah, mwah, mwah)
私にキスするためだけに私の授業料を払ったの

Now make it rain if you wanna see some wet-ass pussy (Yeah, yeah)
今もしお前が濡れたアソコをみたいならお金をばら撒きな

[Verse 3: Cardi B & Megan Thee Stallion]

Look, I need a hard hitter, need a deep stroker
ちょっと、私には激しく突く男が必要なの、奥まで突く男もね

Need a Henny drinker, need a weed smoker
ヘネシー飲む男も、大麻吸う男も

Not a garter snake, I need a king cobra
ガーター蛇は要らない、必要なのはキングコブラ

With a hook in it, hope it lean over
いい形のしたやつで、前のめりの形がいいわ

He got some money, then that's where I'm headed
彼はお金持ってるの、だからそこに行くの

Pussy A1 just like his credit
アソコは彼と同じくらい信用があるA1

He got a beard, well, I'm tryna wet it
髭を生やしてる彼、そう、その髭を濡らそうとしてるの

I let him taste it, now he diabetic
それを彼に味わってもらったの、だから今彼は糖尿病

I don't wanna spit, I wanna gulp
私は唾吐くのはいや、飲みたいの

I wanna gag, I wanna choke
サルグツワがしたい、首絞めたい

I want you to touch that lil' dangly thing that swing in the back of my throat
私ののどちんこをあなたに触って欲しいの

My head game is fire, punani Dasani
私の口で愛撫は最高、アソコはびしょ濡れ

It's goin' in dry and it's comin' out soggy
それはドライになったり、ねっとりしたり

I ride on that thing like the cops is behind me (Yeah, ah)
警察が私の背後にいる様に、私はあなたの上に乗るの

I spit on his mic and now he tryna sign me, woo
彼のアソコに唾を吐いたの、で今彼は私とサイン(結婚?)しようとしてるの

[Verse 4: Megan Thee Stallion]

Your honor, I'm a freak bitch, handcuffs, leashes
あなたの名誉、わたしはイカれた女、手錠に、首輪

Switch my wig, make him feel like he cheatin'
ウィッグを付け替えて、彼に浮気してる様な気分にさせるの

Put him on his knees, give him somethin' to believe in
彼をひざまずかせて、彼に何か与えるの信じるために

Never lost a fight, but I'm lookin' for a beatin' (Ah)
決して勝負には負けないことを、でも私は突いてくれる人を探してる

In the food chain, I'm the one that eat ya
食物連鎖の中で、私はあなたを食べるたった一人の女

If he ate my ass, he's a bottom-feeder
もし彼が私のお尻を食べたら、彼は腐食動物

Big D stand for big demeanor
ビッグDはビッグデミーナー(態度がデカい人)の略

I could make ya bust before I ever meet ya
あなたに会う前ですら私はあなたをやっつけられるわ

If it don't hang, then he can't bang
もしアソコが付いてないなら、彼はヤれないわ

You can't hurt my feelings, but I like pain
あなたは私の気持ちを傷つけることはできないけど、痛いのは好き

If he fuck me and ask "Whose is it?"
もし彼が私とヤって、”それ誰の?”って聞いてきたら

When I ride the dick, I'ma spell my name, ah
彼のアソコに乗るときに、私の名前を書くわ

[Chorus: Cardi B]

Yeah, yeah, yeah
イエー、イエー、イエー

Yeah, you fuckin' with some wet-ass pussy
イエー、あなたは濡れてるアソコに入れてるの

Bring a bucket and a mop for this wet-ass pussy
このアソコのためにバケツとモップを持ってきて

Give me everything you got for this wet-ass pussy
私にあなたが持ってるもの全てちょうだい、このアソコのために

Now from the top, make it drop, that's some wet-ass pussy
今上から下まで下ろして、これが最高のアソコよ

Now get a bucket and a mop, that's some wet-ass pussy
今バケツとモップを持ってきて、これが最高のアソコよ

I'm talkin' wap, wap, wap, that's some wet-ass pussy
今WAP、WAP、WAPの話をしてるの、つまり最高のアソコ

Macaroni in a pot, that's some wet-ass pussy, huh
ポットに入ったマカロニ、これが最高のアソコよ

[Outro: Al "T" McLaran]

There's some whores in this house
この家にビッチがいるぜ

There's some whores in this house
この家にビッチがいるぜ

There's some whores in this house
この家にビッチがいるぜ

There's some whores in this house
この家にビッチがいるぜ

There's some whores in this house
この家にビッチがいるぜ

There's some whores in this house
この家にビッチがいるぜ

There's some whores in this house
この家にビッチがいるぜ

There's some whores in this house
この家にビッチがいるぜ

There's some whores in this house
この家にビッチがいるぜ

There's some whores in this house
この家にビッチがいるぜ

 

いかがでしたでしょうか。
かなりの下ネタかなと。聴いてるこっちが小っ恥ずかしくなるくらいの。
これは実際住んで、こういう子たちと一戦交えてみないと歌詞だけ読んだだけでは理解不能かな。
ギリギリの表現にしてるからそこもちょっと分かりづらかったかも。

それではまた。